min dröm

Jag har alltid drömt om att bli modell. Det har varit något jag alltid velat arbeta som, verkar så himla roligt och jag är väldigt intresserad av fotografi över huvud taget. Jag älskar att stå framför kameror det har jag alltid gjort. Det vore så häftigt att bli bra på det och verkligen kunna tjäna pengar på det. Jag blev dock för kort för att ha "modell längden" är bara 164 cm lång. Men ingenting säger att man inte kan lyckas ändå, jag brinner fortfarande för det och kommer nog alltid att göra!
trots att jag gått upp 10 kg på ett år och är för kort kommer min dröm leva vidare.
Några bilder på mig
och glöm aldrig "sluta aldrig kämpa i motgångar, det kommer resultat"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0