Just nu tackar jag för bloggen så jag får skiva av mig!

Denna låt har jag så många minnen till, många underbara minnen, minnen jag aldrig kommer glömma! Låten står fr något fint och har alltid btytt så enormt för mig! Nu gråter jag till låten, jag bara gråter och gråter! Har seriöst aldrig mått såhär i hela mitt liv, känns som hela min själ sugits ut! Vet inte vart jag ska ta vägen, jag är förvirrad och rädd. Detta var droppen för mig, orkar inte kämpa längre, kommer gräva ner mig i mig själv.
Jag kommer alltid komma ihåg oss, jag kommer aldrig glömma våra underbara stunder vi haft. Jag kände inte att slutet var redo än men så blev det och är kanske bäs så trots allt. Men jag klarar inte stå på egna ben, har inget solljus just nu. Mår bara dåligt! Åhh hur fan överlever folk sånt här? Jag är helt förstörd, klarar inte mer nu!
Mitt liv har satt stopp!

Men viktigast av allt, jag kommer alltid älska dig! du va något speciellt och jag finns här om du vill, glöm aldrig det!

Komme sakna dig och dina varma kramar, kommer sakna att få känna din lukt, känna dina underbara läppar och se ditt underbara leende! Kommer inte klara mig utan dig, det går inte! Jag kan inte, jag kan inte, jag kan inte !! och det värsta av allt, jag kan inte göra något åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0