Viktminskning!

Hejsan alla, jag mår mycket bättre nu iaf!
Är hemma från skolan vilket jag var igår också, men det hände ytterliggare saker men det löste sig som tur är!

Kollade tillbaka på gamla bilder då jag var supernöjd över min kropp och jag var skit smal! Fick fetaste ångesten, har gått upp 11 kg på ett år och nu ska jag ner till 45!!!
Ni får gärna följa min viktminskning! Kommer skriva vad jag äter varje dag och hur jag tränar så ska jag snart tappa en massa kilon!








Dom här bilderna är tagna för ett år sedan då jag var nöjd över min kropp och den var vältränad!! Vad hände?


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAA / mustafa

2011-02-24 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0