trött!!

Hello, kom precis hem efter ett rejält träningspass! Cyklade 1 mil och 5 km, sprang 3 km och körde 1 timmes ben och rumpstyrka! Är ganska död, så snart blir det ett varmt bad för att mjuka upp alla muskler och sedan fixa naglar och lite sånt :) Det är jag värd! Förbrännde dock bara 150 kalorier på cyklingen, men måste ju förbränt en hel del till eftersom jag sprang och så också.

Jaja, idag hade vi bara en lektion så det var skönt, drog även till HM en snabbis för att klaga på mina två klänningar som dom förstört, fick iaf pengarna tillbaka så det var nice men nu är jag två klänningar fattigare, jag som älskade dom :( Funderar på att beställa hem någon ny klänning ändå :).


drömkroppen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0