Ätstörningar

Det verkar som att ätstörningar ökat ännu mer nu senaste tiden! Kanske för att en av storbloggarna börjat skriva väldigt mycket om det! Jag tycker iaf att det är väldigt synd att folk ska behöva påverkas, det är inte okej! Ät bra mat och träna i stället så går du ner på ett hälsosamt sätt plus att du kommer må toppen, pigg och frisk vilket du inte är om du svälter dig själv! Man bli dessutom bara äckligt smal, försöl att vara nöjda med era kroppar. visst jag har också haft tankarna, shit vad tjock jag är, jag måste gå ner, jag ska sluta äta. Men det finnsnågot som ändå stoppar mig för det. Jag har haft 7 kompisar som varit så allvarligt sjuka att dom tagits in på behandling och itne fått gå till skolan, det 'r inte roligt! En av dom nu tre år efter räknar fortfarande kalorier och tränar hela tiden. Det är inte bra, man blir psykist sjuk!
Jag läser även denna blogg www.Folkeryds.blogg.se det är två tvillingar som bådal ider av ätstörningar, väldigt intressant blogg faktiskt!



Tror inte någon vill se ut såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0