Skitit i

Den här helgen har jag verkligen struntat fullständigt i vad jag stoppat i mig, jag som vill gå ner 8 kg har nu stoppat i mig, ett ton godis, en pizza, lådmat och läsk, men jag har verkligen inte orkat bry mig, jag har syndat men det har varit skönt! Det kändes skönt att skita i vad jag äter att kunna få göra som jag vill utan att mina tankar bara spärrar hela tiden dock hatar jag när folk hela tiden ba, "du klarar aldrig dina mål", "du går aldrig in i något hel hjärtat" blablabla, jag mår bara sämre av sånt och struntar i saker helt och hållet, jag behöver folk som säger "klart du ska unna dig, du har fan lyckats hålla dig en vecka!" , då blir jag peppad till att fortsätta, jag har aldrig blivit peppad av "dålig feedback" utan behöver få höra dom där kommentarerna om hur duktig jag är, om att jag ser bra ut, om att jag verkligen orkar och blablabla då klarar jag det, men jag känner att jag bara umgåtts med människor som gett mig dålig kretik och tryckt ner mig till botten nu de senaste året, men äntligen (peppar peppar) så har jag hittat människor som verkligen ger mig positiv energi, som alltid får mig på bra humör, som alltid finns och som alltid ser livet från den ljusa sidan! Orkar inte med folk som trycker ner andra för att själva bli sedda, det finns två tjejer i kalssen och de ända dom snackar om är att alla killar kollar på dom, att dom är super snygga och har världens finaste rumpa/bröst och går och snackar skit om andra, så skönt att slippa såna människor, alla i klassen gör ändå parodier och driver med dom men dom verkar ändå inte fatta något. Jaja nu ska inte jag heller vara taskig men känns så skönt att slippa sånt trams, känns som man mognat till en annan nivå, skit snack finns inte, och stötta varandra är en självklarhet. Åhh känns så himlans skönt att få gå vidare i livet, är så trött på vissa!! Men som sagt tack till er som räddat mig, ni vet vilka ni är och ni är verklgen guld värda :D På lovet ska vi rocka loss!!


 

Jag och Matilda i berlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0