sjuklingen

Är nu i kista, pappa körde mig hit! Mår fortfarande inte jätte bra :( Åhh vill bara vara frisk så jag får träna! Syndade idag med att äta ris och jag ångrar det lite även fast det var gott! Men vill verkligen klara det här nu. Ska hålla mig. Har gått ner tre kg på två veckor så det är nice! Har faktiskt sett lite skillnad på mage och lår. Magen har förminskat med 4 cm och låren 2 cm, gissa om jag vart glad! :D Ska fortsätta köra det här tills jag gått ner 8 kg till! Jag ska klara det, sen så kommer jag väl nöja mig. Hur som helst har jag ätit till

Lunch: tre soja grejer med keso (ja, jag vet, jag får inte äta det egentligen) och en skål yoghu

Middag: Kyckling med ris och soja (får inte äta varken ris eller soja) men jag skyller på att jag är sjuk och blir sugen på sånt då! Bättre de än att äta sötsaker för det får jag verkligen inte göra! Då skulle jag bli riktigt besviken på mig själv! Men ska skärpa mig imorgon och äta endast morötter och bananer till frukost och lunch :) Så får jag se vad jag får till middag, ska hoppas på att halsontet och hostan är bättre imorgon så jag får träna, VILL VERKLIGEN DET! Jaja hörs om ett tag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0