hmm

kollade nyss mitt bmi och såg att om jag går ner två kg till är jag underviktig, men oh andra sidan så har jag alltid varit underviktig i hela mitt liv så det är inte så konstigt om jag går ner till de igen! Jag menar jag gick ju upp 11 kg på ett år så klart jag kan gå ner dom igen utan att de är farligt :) plus att jag håller på att bygga upp musklerna som jag förlorade när jag slutade träna :) Åhh jag ska klara det här, till sommaren då jävlar ska jag vara smal och smidig :D



På tal om något helt annat saknar jag gympan så himla mycket :( Vill verkligen börja igen men inte utan den absoluta bösta tränaren som är Ia och mitt gamla underbara lag!! Saknar den tiden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0