Ett inlägg om kim

Jag har en vän som heter kim, kim gillar alla sortes brudar! Han älskar blondiner och brunetter, långa som korta och sätter gärna på den som vill. (förutom håriga och för smala) otroligt nog. Menmen, Kim gillar att driva folk till vansinne och kan själv råka ut för stryk ibland, men han ser det som en rolig grej bara. Kim är en underlig person som älskar att göra tvärt emot allt och alla, säger jag höger säger han vänster. Säger jag upp, säger han ner. Jaa ni fattar. Trots att kim är som han är så är han jävligt härlig och han är nog min bästa killkompis :D Här har ni den berömde kimp the mupp :


Kommentarer
Postat av: alice

superfin blogg!

2011-04-12 @ 07:26:34
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0