Ångest!

Hejsan bloggen! Jag kan inte somna, ligger och har ångest! Ångest för att det går dåligt i skolan, ångest för att jag åt godis idag, ångest för att jag inte städat mitt rum, ångest för att kg inte tränat sen i torsdags!! Jag som kände mig så duktig den veckan som va! Åt inget onyttigt, pluggade och tränade varje dag! Nu ligger jag här och har ätit godis!! Kommer ta tid att få bort det från min kropp, jag ska sluta med alla onyttigheter har jag lovat mig, jag ska bli vältränad och jag ska förbättra mitt utseende, mitt självförtroende är på botten helt nu, jag klarar inte det längre, jag har försökt jobba på det men det går inte, jaha ska sluta klaga men en sak är säker idag var sista dagen något onyttigt stoppades i min mun och nu jävlar ska jag skärpa mig, jag ska spräcka min bubbla och umgås med människor som får mig glad och skita i resten!! Ska sluta tänka på hur roliga stunder jag hade förut med folk och ist tänka nu-tid, ska blicka frammåt för relationer med folk kommer aldrig bli densamma, de vet jag om även om man kunde hoppats!! Menmen, dags för mig att våga stå på mig, våga säga nej, våga ge mig själv lite respekt, vill starta om helt, det vore skönt!! Jag är nog en osäker tjej fortfarande, men försöker lära känna mig och det går bättre och bättre! Jaha god natt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0