piggas upp med lite sommarbilder?

Började med lite mys på min älsklings balkong, några riktigt härliga kväller med folket!


Älskling


Joelsi


Kim

Några härliga kvällar i Kristineberg


Jag


Claudia och Alva


Claudia, Golpar och Fredrik :)

Sedan drog jag till Italien med mitt underbara Gymnastiklag!











När jag kom hem blev det mys i Nellies hus


Claudia och jag


Claudia och jag


Martin, jag, kim och josefine (och nej jag dricker eller röker inte)


Hanna, nellie, Martin, Claudia och jag

Sedan bar det av till Bulgarien med min älskling, lyx hotell och paradis land!


Älskling vid vår takpool :)


Natt promenad


Älsklingen leker i vattnet


Utsikten från hotellets hiss


Stranden


Shopping i gamla stan


Dags för utgång


Träffade på några sköna svennar :D


Och dansade med några härliga norskor/norsk


Det blev även dans på tunnor


Sedan blev det nattbad


Sedan blev det en härlig lugn kväll bara jag och älsklingen!


Sedan ledde resan mot sitt slut :(




Älskling




Gjorde även manikyr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0