Natt inlägg

Något jag måste lära mig är att stå upp för mig själv och bli stark, jag blir sårad gång på gång och på något sätt är det ändå mitt fel (?) jag är för svag som person och jag hatar det, men jag vågar inte göra något åt saken, jag gråter inte ens längre jag har blivit "van", då är det något fel! Det är ju inte jag som gjort något fel, varför får jag all skit? Varför kan du inte inse lite saker själv, jag kommer inte finnas kar längre, jag orkar inte leva såhär något mer, så mycket jag kämpat för oss men bara fått skit tillbaka, jag orkar inte! Nu får det räcka, jag plågar bara mig själv, det här funkar inte, från och med nu ska jag sätta mina gränser, stå på mina egna ben och våga säga emot! Är trött på denna skit, vad jg än gör så är jag en fitta, dum i huvudet och ingenting värd? Det har gått för långt nu, tack och adjö!! T banan har slutat gå och jag har ingenstans att ta vägen, får känna på uteliggarnas liv, kul och tack så mycket för att jagfår ta skiten för dina handlingar, ett förlåt räcker inte längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0