egen bubbla

Känns som jag lever lite i min egen bubbla just nu! Känns som jag behöver komma bort och ha lite tid för mig själv! Behöver få  gå runt och fundera och tänka på mig själv ett tag. Känns som jag har mycket att jobba med när det gäller mig själv. Måste få bättre självförtroende och känna att jag duger för en gångs skull, har inte känt det på länge. Jag behöver lite egoboost men finns ingenstans jag kan få det ifrån, känns som jag levt i ide ett tag nu, men jag längtar till sommarn då ska jag ha så himla roligt. Jag ska ta allt som det kommer och få skaka av mig allt och bara försöka se allt positivt, är trött på att alltid behöva tänka mig för och alltid känna mig nertryckt, jag är trött på att bli sårad men är för feg för något annat, jag hatar förändringar och det är nog min värsta del av personligheten, jag önska att jag älskade nya saker som hände och bara leva livet men sån har jag inte varit på länge, jag saknar alltid gamla tider just för att jag hatar förändringar, det är väldigt jobbigt! Men jag väntar på att få spräcka min lilla bubbla och komma ut ur mitt skal, vore en sån lättnad på något sätt. Jag ska ställa mig på mina egna ben och våga ta mig framåt, jag kommer bli så mycket starkare då, jag kommer växa!

(min data är sär, funkar inte att ladda upp bilder för tillfället, sorry!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0