Vi

Tänkte bara skriva av mig lite! Början för oss var super spännande, alltid ett leende på läpparna när vi sågs, alltid hålla handen, vi var så himla kärleksfulla! Allt var bra, även fast det gått så fort för oss! Vi älskade verkligen varandra, vi gjorde allt för varandra, verkligen allt. Du sa att din kärlek växte och växte för varje dag, att du fortfarande var så himla nykär. Vi bråkade ALDRIG och du ville alltid möta upp mig för att hålla mig sällskap! När vi inte skulle ses på några dagar fick vi båda panik, vi smsade hela tiden, ringde varandra hela tiden, allt för att få höra varandras röster! Ja vi gjorde verkligen allt med varandra och allt var så himla skönt! Efter ett tag började den nykära känslan avta och förhållandet var inte lika spännande längre, vi visste allt om varandra, vi hade redan gjort allt med varandra, det fanns liksom inget som gjorde spänning. Det var då alla bråken började, vi bråkade jämt och ständigt om små saker, allt blev jätte jobbigt men kärlek fanns fortfarande. Jag litade fortfarande på dig till 100 % och visste fortfarande att du var den bästa, det fanns ingen, verkligen ingen som skulle kunna ta din plats. Vi var nära på att göra slut men lyckades att låta bli, vi åkte utomlands då allt blev bättre igen, vi var som nykära, allt rullade på och vi var det bästa paret igen, vi fick tillbaka allt som vi börjat tappa. När vi kom hem var vi fortfarande som nykära, det höll i sig ett tag men sedan började vårt förhållande blandas in med vännerna, det kändes som att våra vänner hade en relation med oss. Varje gång vi va ute på kvällarna blev det bråk, jag gjorde slut varje helg för det blev för mycket. Vi bråkade jämt men bestämde oss för att vi ändå skulle hålla oss kvar i varandra. Bråken avtog lite men vi tjaffsade fortfarande om småsaker det har fortsatt ända sen dess, vi tröttnade grovt på varandra och du var otrogen, jag blev så sjukt sårad och personen jag litat allra mest på fanns inte länger där, jag litade inte på någon! Vi försökte lappa ihop mitt krossade hjärta och jag var otrogen mot dig, allt föll samman och hela vårt förhållande krascha!! Det fanns inte något kvar längre, vi båda sårade varandra, ingen mådde bra av det. Men vi kunde inte släppa taget så vi gav oss en sista chans, och här är vi nu. Brutna hjärtan men ändå villiga att fortsätta, bevisar inte det något, bevisar inte det en otroligt stark kärlek?
Jag är kär i dig, jag älskar dig, jag vill inte släppa taget om dig men om det inte funkar den här gången så kommer jag att behöva göra det.
Jag skulle kunna göra allt för att få oss att bli som i början, du åker bort i sommar, jag tror det komme hjälpa enormt, jag tror vi får se det som en riktig på nyttstart, jag tror på oss det får du aldrig glömma, jag tror att vi kan klara det, bara båda vill, men du måste vilja lika mycket som jag. Vi kanske behöver en tid från varandra redan nu, jag är berädd på att göra allt bara vi kan bli perfekta igen!
JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0