Nu jävlar!

Nu har jag verkligen betämt  mig att bli nyttig och få slimmad kropp igen! Har köpt chili burn tabletter som ska öka förbränningen och ska börja med en detox kur med mamma på måndag! Efter söndag är det slut på ALLT onyttigt och dags för mycket fisk och sallad!

Iaf, har mått sjukt dåligt idag! Har mått jätte illa och haft världens magknip, tror det beror på min leverrening jag gjorde igår, kanske blev lite starkt för levern.
Och ja det låter kanske skumt med leverrening men det gör bara gott. Man dricker en dricka med speciella ingredienser, kan skriva det senare :) Mamma har nämligen en så sjukt bra bok om detox, det står verkligen allt, jag älskar den och den kommer verkligen hjälpa mig med att bli nyttig!! ÅHH längtar tills att få träna skiten ur mig imorgon! :D


Finns att köpa på naturapoteket!



Den gudomliga boken, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0