KÄRLEK

Du har förändrat mitt liv på många sätt. Du har gjort det krångligare, svårare, bättre och lyckligare. Du har gjort mitt liv helt annorlunda och du har gjort mitt liv krångligare och svårare för att ta vissa beslut mm, rädsla att bli lämnad, rädsla när du åker bort men ändå så mycket tryggare när du är nära. Mitt liv har blivit svårare och kommer bli svårare i sommar då du drar utan mig i 5 veckor, vill inte ens tänka den tanken men jag klarar det på ngot sätt.
Iaf jag älskar dig, något enormt och det vet dum. Vi har haft det jobbigt men samtidigt är våra underbara stunder 10000 gånger fler. Du är speciell, speciell för mig. Du är min första stora kärlek och det är speciellt, jag hoppas du blir först och sist för vill verkligen inte leva ett liv utan dig, vill inte klara mig utan dig, vill ha dig där, jämt! Du förstår inte min kärlek, jag ska sluta upp med att överanvända vissa saker som tappar mening men det är så svårt, för varje gång jag ser på dig kommer dom tankarna upp, kollar dig i ögonen och tänker hur lycklig och glad jag är med dig. Hur fin människa du är och hur snygg du är. Det finns inget bättre än du, du är min drog och om jag inte får se ditt härliga leende får jag abstinens. Du är mitt liv, mitt allt!
Jag älskar dig, jag älskar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0