GAAAH

förlåt att jag inte bloggat idag men försov mig imorse och kom precis hem så.
Iaf är på så sjukt dåligt humör. Folk är ju verkligen knäppa nu för tiden. Eller det har dom väll alltid varit? Varför är människor så sjukt egoistiska? Tänker dom aldrig på människor i ens omgivning? Herregud säger jag bara. Visst det har inte hänt mig något men man blir så sjukt äcklad när man ser hur folk beter sig, är så sjukt SJUKT trött på min klass att jag vill spy. Det finns enstaka som jag tycker om och umgås med, men alltså herregud säger jag bara. Varför inte bara hålla hemligheter, personliga saker om sina vänner? Varför alltid sprida saker och ting vidare, ska det vara roligt på något sätt? Varför snacka dåligt om andra? visst alla gör väl det någon gång ibland och alla gör misstag, jag har också gjort mina misstag men jag har lärt mig något till skilnad från andra. Som sagt jag blir illa mående av att se hur folk kan göra mot andra. Varför inte bara släppa skitsnack och sånt och bara ha roligt, varför haka upp sig på småsaker och stöta ut andra människor? Alla människor är udda och skumma på sina sätt, varför inte bara se det som något charmigt? Det finns ingen som är lika, man kan umgås ändå, man kan ha roligt ändå, klart man drar sig till folk som har samma intressen men man behöver inte vara elak för det? Snälla släpp allt sånt, vi är inte småbarn! GAAAAAAAH, nu har jag iaf skrivit av mig en del av det hela, säger bara tur att jag har några få vänner som jag litar på till 100 och som jag VET alltid står vid min sida, resten är sköna människor men skulle aldrig öppna mig för någon av dom, iaf ingen i min klass!!
Puss
Katten imiterar mig ganska bra faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0