?

På senaste tiden har jag varit så himla förvirrad, jag har inte vetat ut eller in. Har inte kunnat fatta några beslut, min hjärna har snurrat och tänkt. Jag har inte mått så bra, det har hänt saker som fått mig så sjukt ledsen och kändes som att jag inte var värd något alls av personen som jag verkligen älskar.
Men igår snackade vi, vi snackade om allt, verkligen ALLT! Jag fick prata ut om saker som hänt under hela mitt liv, hela min uppväxt och han bara lyssnade och dessama så fick han lätta på sitt hjärta. Det fick mig att få en annan syn på saker och ting. Inget negativt, det kändes som att en stor klumpt släppts. Äntligen hade jag någon som jag vågade berätta allt för, som vet exakt allt om mig nu. Har aldrig vågat öppna mig så för någon. TACK! Tror han kände desamma, det blev många tårar och leenden men båda verkligen sa allt allt allt allt! Det var så skönt.
Människan bär på så himla mycket hemligheter. Man vet aldrig vad någon varit med om och kan inte lista ut det själv, man har ingen aning om vad personer varit med om under sina liv. Det är saker som format personerna, som gjort dom till dom vi är i vuxen ålder, allting i ens uppväxt har betydelse för den vi kommer att bli. Jag har stött på många motgångar genom mitt liv men det finns dom som haft det 100000 gånger värre och det är hemskt. Men man kommer till en period i livet man ändå är glad för allt som man varit med om eftersom man blivit den man blivit. Man kanske har varit jätte förvirrad hela sin uppväxt, blivit mobbad,  haft jobbigt hemma men när man väl hittar sig själv så småningom så är man så sjukt stark, man får en annan syn på livet och man tar ingen skit alls.
Ville bara få ur mig lite tankar, jag mår dåligt just nu men jag känner mig ändå lättad och saker och ting gör det lättare att förlåta personer.
Martin jag älskar dig och nu kan vi båda kämpa vidare tsm <3
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0