Tipps!

Tänkte ge er lite tipps för att hålla ert hår friskt och fint :) Jag själv har testat på alla dessa tre (på bilderna) Och tycker dom alla har varit bra! Använder dom två översta just nu och dom är sjukt bra. Det är alltså olje/siljkes droppar för hår topparna, och gör håret super lent! Ett stort tipps till er som inte vill ha slitet hår :) En annan sak som också gör håret mindre slitet är om ni klipper er en gång vart tredje månad ca 2 cm, då hinner håret aldrig bli slitet :)
Oljedroppar
Den går att köpa hos vissa frisörer är dock ganska dyr men absolut min favorit, tror den kostar 800 kr (den använder jag just nu). Den luktar super gott och gör håret gudomligt mjukt och lent samt att det luktar gott!
Silkesdroppar

Denna har jag också just nu och jag älskar lukten, det luktar jätte fräscht den kostar 280 kr (om jag inte minns fel) och går att köpa på björn axen i åhlens city. Den ger håret glans och mjukt, samt reparerar toppar väldigt bra!
Silkedroppar

Denna produkt från gliss är mycket bättre än vad man tror, trots att den kostar 50 kr så är den väldigt bra, den reparera hårtoppar och den luktar som gliss andra produkter luktar. Bra för att vara så billig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0